Suggestions


The Company is committed to providing a high-quality service to all our customers in an efficient and effective way, therefore, we wish to hear your suggestions to improve our services by following the procedures below:

  1. Complete a "Suggestions Form" that is available at all the Company’s branches its electronic channels by Clicking Here.

  2. Send the "Suggestions Form" to the "Customer Relations Department" at Company’s by fax to 17786010 or email to: cr@bahraincredit.com.bh or through the Company’s electronic channels.

  3. The "Customer Relations Department" will send you an acknowledgment of receipt within 5 working days.

  4. We will also keep you informed about the status of your suggestions within a period not exceeding 4 weeks.


تلتزم تسهيلات البحرين بتقديم مستوى عال من الخدمة لجميع عملائنا بطريقة فعالة وودية، كما ويهمنا التعرف على مقترحاتكم لتطوير جودة الخدمات المقدمة وذلك باتباع الخطوات التالية:

  1. تعبئة "استمارة الاقتراح" المتوفرة لدى جميع فروع الشركة أوعن طريق القنوات الالكترونية للشركة عبر الضغط هنا.

  2. إرسال استمارة "الاقتراح المذكورة" إلى "قسم علاقات الزبائن" في الشركة بالفاكس إلى رقم 17786010 أو بالبريد الإلكتروني إلى: cr@bahraincredit.com.bh، أوعن طريق القنوات الالكترونية للشركة.

  3. سوف يقوم "قسم علاقات الزبائن"  بإرسال إخطارا باستلام مقترحكم في غضون 5 أيام عمل.

  4. كما وسوف نقوم بإعلامكم بحالة مقترحاتكم في غضون مدة لا تتجاوز 4 أسابيع.